Wednesday, February 27, 2008

Izbori - Sulc vs Darkjesus

Ovaja statija (epizoda 1) ja pisam na makedonski cisto sportski , sekako samo ke gi zbunime ostanatite citateli pa evo ekskluzivno samo za tebe Makedonijo i za sasa normalno :)

Su
lc-vojvoda vs Darkjesus-Gigant

Se zapocna edno zimsko popladne koga nasiot sulc-vojvoda setajki bo resenskite ulicki mu pukna filmot pa resi da im frli rakavica na gigantite so kandidatura.Tivko zapea "Ako umram il zaginam".Rakavicata bese prifatena od gigantite , imeno darkjesus-gigant dvokraten sampion na Makedonija vo hetrik replicirase so pesnata "Bog da bie koj prv pocna".Vo tie migovi sulc bese zaprepasten od protivkandidaturata pa se obrati kaj luki so pesnata"Uci me majko karaj me"a ovaj pak go posovetuva "Edna misla imame" t.e. rabotime na slucajot.Togas dark se zaprasa "Kade ste gigantcinja", nekade od daleku se slusna kold i za da ja istera osamenosta od nego mu zapea "stani mome da zaigras" -mislejki na hetrik.I togas so seta nadez odnenadez od sumata izleze pajo i mu poraca na sulc "ne placi milo libe ne zali ti selektor ke stanis" i togas dojde realht so svojata kniga na presmetki i statistiki i ja deaktivira bombata , napnatosta stivna ... prodolzuva vo epizoda 2

1 comment:

Anonymous said...

sulc:
jas ke dadadam samo NEKA POBEDI PODEBELIOT )))))