Thursday, February 28, 2008

Spiderweb

Epizoda 2:

Me vikna sulc doma mu da mu pomozam mu snemalo ajvar pa ke prael us edna tura.I si sejme taka pecime piperki vo dvoron i go gledame spider kacen na trotinet, vozit i sam si zborvit :nema maz , nema maz , nema maz.I samo naednas BAMMM , ko go gekna eden meteor , na ovde , v kemane , mavanje go otprevrti.Toj trotinetot letna kun tikvesijana onamu , a spider pak 6 salta nanazad i bum vo 3ta liga.Lele majko mi vikat sulc , trcaj da go izvajme.I ja nosev jas jadicata od na ribi bev ojden pravo domamu , redam edno parce sirenje ko na tom i dzeri vo stapicine tom na dzeri so mu redit , ama ovaj da bil alergicen na sirenje i taka ne se fati.I so i , eno go sea sejt treta liga so skrsena kicma , aj barem ona nema maz mu izleze od gla:).I go viknavme posle realht i presmeta tamu od tragite deka go udril meteor od 5km2 so brzina na brzata ptica itrica i ovaj ne uspeal da izbegat.Dodusa mu napraj eden divine trik ama nemase spas.Pa spiderco ti posakuvame so pobrza rehabilitacija :)))

1 comment:

Anonymous said...

loooooooooooool
Dzole ti odlepi brat :) Zakon, me iznasmea vo ovie rani utrinski casovi :D