Monday, March 17, 2008

Sulc U20 coach

Nekolku blic prasanja za noviot selektor

Dzole:Pa raskazi ni kako e da se bide predvodnik na U20 nacionalniot tim na nasava komuna?

Sulc:Da se bide selektor na u20 pred se e golema odgovornost , jas ja imam taa srekja sto imam prekrasen skauting tim koj stoi zad mene i dobro organizirana rabota , taka da nemam glavobolki barem vo odnos na organizacijata

Dzole:Pa kazi ni nesto za grupava vo koja se pandavme , mene vaka mi izgledat pekolno , tvoj komentar?

Sulc:Da ne zvucam pesimisticki ama grupava ne e ni malku lesna , osven Katar i Nigerija , sekoj sekogo moze da pobedi (Liban vejke ja pobedi Romanija) , taka da ne e blagodarno odnapred da prognoziram sto bi mozele da napravime nie vo taa grupa , no se nadevam deka ke izborime plasman za ponakamosniot ciklus

Dzole:Bi sakal da slusnam tvoe mislenje za toa dali imame kapacitet da go povtorime uspehot od minatata sezona?

Sulc:Imame miksan sostav (19 i 20g.) i spored mene patot do svetsko ke bide tezok , za prviot mec bi rekol deka bese "walkover" so pic , edinstveno maka mi e sto ne pobedivme poubedlivo , glavni konkurenti se Romania i Avstrija i pokraj porazot na romancite vo prvoto kolo od autsajderot Liban

No comments: