Monday, April 7, 2008

Gigantski raskol III

Epizoda 11: Eto , pak tukna tikvata.Del sakase da mu ja zemit sampionskata titula na Sasa ,a ovaj mu zapea "Ljubomora , ljubomora to je osobina tvoja najgora".Del mu replicirase poubo cuti si dan ispadnit posle "Sada pao sam na dno" , pritoa mu stresoja pashavicite.Dime pak opsednat so sampionskata tutula vo mislite mu se motase "Kad bi moja bila" i zamina na skautiranje vo Brazil i Argentina za da se pojacat za narednata sezona.Vo megjuvreme na bis od strana na Martin bese povikan sulc ,ama zaripnal od nogu ladno pivo i ne dojde.Potoa so seta nadez odnenadez od nekade vikna emil "Polomicu case od kristala" a Yull go prasa "Zasto cura sedi sama?".I konecno DJ Zozon ja pusti "Kad porasnem bicu gejmmaster" i vejke go snema turbofolkot koj na site im go bese zel umot.Site si dojdoja na mesto.Zato edna poraka do makedonskata mladina : Ne slusajte nogu turbofolk , stanvite skloni kon nasilstvo , da ne recam devijacija.Sea slusajte ja "kad porasnem bicu gejmmaster" i sejte mirni dan go viknam obezbeduvanjeno(pufce).DJ Zozon in live!!!

1 comment:

I.S. said...

Ma koj raskol, posilni sme od bilo koga:P. Ova samo vi mackaat oci Del i Sasa