Thursday, April 3, 2008

Patot na Sasa-Gigant do duplata kruna

Najdobro e da se uci direktno od najdobriot , pa evo nakuso edna retrospektiva od osvojuvacot na duplata kruna Sasa-gigant sopstvenik na Sv.Naum.

Nikada sezonu ne pocinjem sa nekim specijanim ambicijama sem da doguram u Kupu sto dalje, uvek smatram uspehom da dodjem do cetvrt-finala. Prosle sezone sam imao dosta tezak zreb za Kup, stalno sam igrao u Bitoli. I svaka utakmica je bila teska, bio sam bolji u vecini meceva ali kup prednost domacih timova plus mots je uvek te utakmice pravila neizvesnima. Posle svih tih muka, polufinale na neutralnom terenu je izgledalo lako.

Usledilo je trece moje finale i treci put sam igrao sa istim protivnikom, sa baircancem. Dva puta me je pobedio, prvi put kada sam izbacio celu Prvu ligu na putu do finala ali sam bio ispucao sve za finale i igrao sam 9-0-1. Za drugo sam bio spremniji, i finasijski i kadrovski ali endzin je tada odlucio da ne pobedim iako sam bio bolji. Ali prosle sezone sam jednostavno imao srece, bair je napravio par kikseva i tako sam uzeo prvi trofej u HT-u.

U ligi smo se u medjuvremenu zdravkin i ja izdvojili na tabeli u borbi za prvo mesto. Medjusobno smo odigrali dve utakmice sa po 2-2 gde je drugi remi posle finala Kupa bio kljucan za osvajanje titule. Bitne utakmice su bile i od 6-9 kola kada sam igrao po dva puta sa yull-om i bairom. Znao sam da sa tri pobede u te cetiri utakmice imam velike sanse da budem sampion. Yull-a sam dva puta pocistio ali najvise jer su njegov tanak tim stigle povrede i kartoni. Protiv baira sam dobio 5-3 i nesrecno izgubio 4-3 i to u utakmici gde sam ga potpuno takticki nadigrao ali sreca je bila na njegovj strani. Titula je bila tu, veoma blizu, samo je trebalo da ukrstim koplja sa cimerom. Mi to cimerski igramo bez ikakvih kalkulacija i namestanja, viteski. (sto ga je mozda i kostalo opstanka). Odigrao sam prvi put posle mnogo vremena 4-5-1 i dobio utakmicu koja je trebala da bude remi, tako osvojio ligu i duplu krunu. I sada imam dva lepa pehara u vitrinama.

Bravo Sasa odlicna rabota , ostana da ti posakam uste mnogu trofei vo tribinite na Sv.Naum i daj popusti mu na Ivica nekoja utakmica , greota e coekot :)))

No comments: